nedräkning :)

vaknade på underbart humär imorse eftersom solen lyser och det inte är ett enda moln på himlen, skulle kunna tro att det är sommar om man inte såg marken med snön.. :P

Hade en jätte mysig kväll igår med bästa kompisen. Glass, filmer, tacos och massa prat =) Idag blir det träning, eftersom mamma och pappa var bortresta till i måndags så var träningen inte riktigt som planerat förra veckan men denna veckan så kommer förhoppningsvis vi in i träningsrutinerna igen :)

Kom på att nu är det mitten av mars så då är det typ 3 månader exakt kvar tills det blir sommarlov, crazy! Om ca 10 dagar åker vi till Norge och åker skidor igen, sen efter någon till vecka är det påsklov och sen några veckor efter det är det sommarlov och då blir det Fort lauderdale, kryssning i karibien och sen miami, awesome! Ska bli så otroligt roligt, märker att jag och min familjen verkligen fastnat för Usa..har varit i de flesta ställerna som jag velat åka till där bl.a Las vegas, Gran Canyon, Los Angeles, San Fransisco, New York, Hawaii :D

En sak som jag kom på att jag bara måste köpa i sommar är den perfeta solhatten, att ha den till ett par ljusa jeansshorts, ett linne och ett par gladiatorsandaler=mums!  Att ha den till stranden eller en shoppingtur bara för att piffa till outfiten!


Gillar formen på den här, men vill ha den i en mer beige/brun färg :)

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0