Flätor

Heej

Har gjort mig iordning för operan ikväll,
hakat på trenden med snefläta i håret :)



Den sista bilden är så jag har håret just nu..

Hittade ett klipp på ellinorak.se med en Heidi Pratt intervju efter sina 10 skönhetsoperationer, blev faktiskt rätt ledsen när man ser den. Är ett riktigt fan av The hills och då har man verkligen sett hur hon förändrats under sesongerna. Från en livlig, glad och jätte söt tjej till en tjej som verkar vara väldigt osäker och nu nästa ser ut som så många andra som gjort exakt likadana ingrepp. Gå in på ellinorak.se och skrolla ner lite om ni vill se videon.

Nu ska jag åka. Ha en trevlig kväll :) Kram


British flag sweater

ojoj glömde visa min favorit som vi skickat efter till mig men som ännu inte har kommit..Vem vet den kanske är jätte konstig på men på bilderna ser den helt underbar ut iallafall :)

Den kommer från chicy men nu när jag skulle gå in där för att få en bild på den var den inte där så därav de dåliga bilderna men hoppas ni kan se lite av hur den ser ut iallafall :P


Valde min i färgen navy så den är alltså inte så beige som den här på bilden är. Med frakt kostade den runt 530 kr någonting om jag inte minns fel.

Ha en mysig lördags kväll nu :) Själv tänkte jag baka något som jag,mamma och pappa kan mumsa på ikväll.. Hörde att brorsan landat nu iallafall så kan pusta ut för själva flygplansbiten nu.. Kram


shopping

Här kommer det mesta som har inhandlats under lovet..



En av mina favoriter..En söt liten kofta(?) från Joy :)



Nu blir det maat =)

Femte gången i Italien :)

Ciao ciao :)

Hemma från Italien.. Eller kom hem i torsdags men har inte hunnit eller haft någon lust att blogga :P men nu så. Italien var jätte bra, väldigt mysigt, väldigt bra skidåkning och väldigt god mat! Detta var 5:e gången jag var i Italien och de är lika mysigt varje gång :)


Va en väldigt gullig liten stad inne i Aosta där vi bodde med många trevliga resturanger. Italienarna gör extremt goda pizzor! hehe


Var väldigt coolt när man var uppe på högsta toppen eftersom man såg molntäcket under sig


Jag och brorsan på en resturang..

Brorsan har många bilder ochså som säkert kommer komma upp i ett annat inlägg men de får bli om någon vecka för imorse drog han och några kompisar ner till Frankrike för att åka skidor igen :P hehe

Kom som sagt hem i torsdags och igår var jag med Frida och shoppade lite och idag har jag tagit det lungt, packat upp och fixat lite :P

Laddar upp inför första skoldagen på måndag :P

RSS 2.0