Dagen och kvällen

Hola =)

Har precis varit nere i vårat "träningrum" och tränat lite dans framför speglarna och lite vighet(men är ganska försiktig för min rygg och axel är inte riktigt som de ska).. Ska träna tre timmar på lördag och sen tre timmar på söndag ochså så får ju värma upp lite för det :P

Annars idag så har jag praoat på cafèt där jag skulle praoa. De går ganska bra fast de är seeegt. Känns som att jag står och gör mackor all the time.. men men jag får gratis glass och annat gott iallafall :) Sista dagen imorn med paraon sen blire skola igen på måndag och efter den veckan är de höstlov :) Yeey! Nä nu ska jag hoppa in i pyjamasen och läsa min nya(ganska nya iallafall, 2 dagar gammal) FRIDA tidning.. Kraam!

  <-- De blir bättre och bättre :P

Sommmmmmar

Usch vilket tråkigt väder de är idag, känner mig lite som en gammal gumma som sitter och pratar om vad de är för väder hela tiden men just nu är de så extremt triist.. Så därför så sätter jag mig, som vanligt, och tittar på bilder ifrån sommaren (väldigt smart;))... Nej fy längtar redan till nästa sommar ;) haha fast de är ju ganska mysigt sen när de blir vinter ochså, om de blir snö vill säga :P

Jaja den här veckan har bara sprungit iväg, hade iochförsig studiedag i torsdags ochså..då jag, frida, david och dylan(kompisar från skolan) var och åkte skridskor..jag kände mig lite som bambi på hal is eftersom jag inte hade åkt på ganska många år men tyckte faktiskt att de gick rätt bra ändå =) Dom andra var lite mer vana än mej var och var  väldigt duktiga! Efter vi åkt klart så drog vi vidare ner till torget och käkade buffè...och igår så var jag och några till och kollade på film och lagade mat hos en kompis :) Väldigt trevligt! så jag har haft ganska mycket för mig denna veckan :)

Nästa vecka blir de prao..Jag ska praoa på ett cafè medans mina andra två bästa kompisar ska praoa på en klädaffär i närheten, så de blir nog bra vi kan ju luncha tillsammans typ varje dag iallafall :)


 Bild från fridas(hon i blåa tjocktröjan) födelsedags/ filmkväll i sommras :)

Hörs!


Mystofflor+myskläder = plugg

 Såhär kul har jag de just nu.. med hemkunskapsboken i famnen och en massa glosor på datorn.. Känns som om man aldrig blir klar plus att ingen av hemkunskapen kommer in i huvudet!!!
Nej men fy va negativ jag låter nu..:P hehe aja får väl tänka på att jag kan mysa framför idol sen :) (om jag hinner bli klar tills dess)  ;)

Plugg

Heej =)

Har precis satt mej i sängen med datorn och en kopp te, så nu väntar en lång eftermiddag+kväll med plugg.. Kul att komma hem från skolan och direkt dyka ner i läx böckerna igen..Men men fick hoppa över träningen idag iallafall för att hinna med alla läxor och sånt.

Annars idag i skolan var de helt okej, hade mest praktiska ämnen som bild, no-labb och idrott o sånt så de var rätt härligt =) Men på idrotten spelade vi rugby, visst kan de vara lite kul men lilla jag känner mig inte så lockad att kasta mej på folk för att få en boll (eller tvärtom).. men lite kul va det att se alla andra dra ner varandra ;)

Nä nu tillbaka till pluggandet så att jag blir klar innan idol och de börjar ;) Hörs kanske senare! Kraam

RSS 2.0