5 juli 2010

God morgon! Jisses det var ett tag sen jag var uppe såhär tidigt måste jag säga.. Kom hem från pojkvännen för runt 40 minuter sedan, han var duktig och skulle upp och jobba så jag tänkte att jag skulle åka hem och fortsätta sova men sen kom jag på att jag kan ju alltid ta vara på dagen när jag ändå gick upp så tidigt. Så har redan hunnit smsa Frida och morgonpigg som hon är så var även hon uppe, så snart åker jag nog upp till henne, eller så kommer hon hit..jag är inte riktigt säker på den än :P Linda är inte riktigt lika morgonpigg så hon sover nog fortfarande som en stock..

Just det ja kom hem från Usa i torsdags, har lagt upp en massa bilder på facebook så tänkte inte skriva så mycket om det nu mer än att det var underbart att komma till usa igen! Och självklart att komma till alla fina öar runt om i Karibien :)

Sen vid fem idag blir det en sväng till mormor och morfar för kalas. Blir förhoppningsvis lite bad ochså, har även hört att de tagit fram grillen för bjuda på stora grillade hamburgare.. Låter inte helt fel ;) Efter det blir det nog en sväng förbi pojkvännen för mys och övernattning där=u.n.d.e.r.b.a.r.t! :D <3

Nu ska jag försöka få tag på Frida igen, vet inte riktigt vad som hände med våran sms konversation, kanske somnade hon igen den lilla tjejen ;)

Ha en bra dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0