Lovely =)

Fem saker ni inte visste om mig:

1. Jag har en stjärna av guld på en av mina tänder..
2. En av mina favorit stilikoner just nu är Lauren Conrad
3. Jag har fått en idè om vad jag vill jobba som när jag blir äldre..mer än så säger jag inte :P höhö
4. När jag var liten trodde jag att de laget som förlorade en stor fotbollsmatch skulle få krig
5. Jag blir åksjuk när jag gungar.

Nu vet du lite mer om mig..


och nej jag har inte så stora mellanrum mellan mina tänder, jag har bara inte bitit ihop helt!

Jag har sån energi just nu, kanske för att vi är lediga imorgon =) Livet är härliiigt! hehe

på tal om härligt: it's seems like it is going to be a lot of travelling 2010! Wonderful =)
Säger dock inte mer om det nu, kanske kommer fram lite senare..hehe





Kommentarer
Postat av: Linda

ska ni till Australien?

2009-10-20 @ 14:21:37
URL: http://melikepurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0