höhö

Hoola

Fick precis en massa bilder från Linda ifrån i lördags på mig,linda och Frida :) Så vem vet, kanske kommer det upp någon underbar bild längre ner i inlägget..

Dagen har varit bra, var dock jobbigt att gå upp imorse men imorgon har vi studiedag så då kan jag sova hur länge som helst.. Ska iochförsig se om jag kanske kan ta en fika med en kompis/kompisar, får se vad som händer helt enkelt :) Det blir bra det!

Kände att detta blev ett väldigt intressant och lång inlägg.. Bilder får det bli:P


Förrutom att visa hur kul vi hade med denna bilden så kan ni kika lite på mina ben så ser ni mina nya(ganska nya nu) leggings med små nitar på :P


Vi bakade kladdkaka, rulltårta, gjorde popcorn och hade chips.. mums!

gullgrisarna

Ha de bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0