Vågtång

Nu har jag precis vågat min hår med OBH nordicas vågtång..Har skrivit om den i ett annat inlägg men den är så bra så det gör ju inget att jag skriver lite om den igen ;)

Det tog drygt 20-25 min att våga hela mitt hår och jag har ganska tjockt hår så om man jämför den med en vanlig med bara en "våg" eller vad man ska säga så tog väl detta  mer än dubbelt så snabbt typ PLUS att det håller i flera dagar..

Jag brukar fixa mitt hår kvällen innan om jag typ ska locka eller våga det ibland plattar jag det kvällen innan ochså men det håller inte alltid..gör jag det så slipper jag ju gå upp tidigare på morgonen. Smart! =) Men för att hålla håret som jag vill ha det lockigt, vågigt eller lite platt rufsigt så använder jag ochså Saltvattenspray..finns att köpa på kicks och är as bra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0