Lööördag

Heej

Här sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på.. Mamma har åkt iväg för att åka längdskidor, jag tänkte först ochså hänga med men orkade inte sen(lat som jag är) och pappa och brorsan håller på i bilrummet och bygger ihop den nya bilbanan och lite såna saker. Kan visa hur det blir i det rummet sen när de är klara :) Själv så måste jag städa min garderob(igen) och plocka upp kläderna som ligger utspridda över golvet..hehe. Får se om jag bastar lite ikväll ochså...Melodifestivalen är det ju ikväll ochså, deltävling 3 :) Ett måste att titta på! Mina favortiter inför denhär deltävlingen är Molly Sanden och E.M.D. Dock är Måns Zelmerlöw helt klart min favorit i hela tävlingen, han har ju allt, både sången och utseendet :) Hehe

Har suttit och kollat igenom en massa kort från olika semestrar. Mest från Usa.


Jag håller min hand i Johnny Depps handavtryck på Walk of Fame i L.A. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0