Kalllt

Tjohoo

Har precis satt på mig mina rosa mjukisbyxor och försöker värma upp mig. Fryser fast det är vamt här hemma, hmm hoppas jag inte börjar bli sjuk. Jobbigt att vara sjuk nu när man har en massa NP. Hade första NP idag, muntliga i engelska. Det gick la rätt bra.. :)

 Kom hem från torget för en halvtimme sedan, var där med Linda för hon skulle söka sommarjobb så då tänkte jag att jag kunde hänga med som shopping/sällskaps kompis ;) Men hittade inget roligt. Men usch va kallt det va när  man stod och väntade på bussen. Fy!!..Vi som har köpt en så snygg vår jacka till mig(en trench coat)..min andra trench coat.. Har en svart ganska lång och nu har jag en grå/vit (eller något sånt) ganska kort :) 

Nu ska jag plugga lite idrott. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0