Glass problem

Tjena

Kom hem från torget, var där med lilla Linda(som förövrigt nästan började lipa under fikan, mer om det sen). Hittade ingenting iallafall men träffade en hel del människor vi kände :)

Men som sagt så fikade vi allafall, jag och Linda tog kulglass(elr vad det heter) och vi tog 3 kulor var i de minsta rån som fanns och precis när Linda får sin glass så trillar den översta kulan av. Oj oj tänker jag som vet att Linda älskar glass och att det nu kommer bli ett himla liv så jag tittar bort och försöker att låtsas att jag inte märker något medans Linda står och gapar med öppen mun mot den sarjade glasskulan på golvet ;) haha självklart vill hon få tillbaka kulan och ropar till hon vi betalade till att hon behövde en servett för att torka bort glassen från golvet i försök att hon tjejen skulle säga att hon såklart skulle få en ny glasskula men nehe det fick hon inte, hon suckade bara och kom ut och torkade upp glassen. Stackars lilla Linda :(

Jag och pappa ska ställa in mina skidor och sånt nu ochså eftersom vi ska till Sunne och åka skidor med skolan på tisdag :) ikväll blire gäster och förhoppningsvis melodifestivalen, får väl tvinga dom att se även fast de inte vill! hihi

Kram

bild: från google
Jag och Linda! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0