Who said I can't wear my converse with my dress Well baby, that's just me

Är värsta trött.. Tur att vi är lediga imorn, kan behövas :) Kom hem från torget för en stunds sen(var där med Linda), de stängde redan vid fem så hann inte gå i alla butikerna eller köpa en smoothie, men men skönt väder var det iallafall =) Annars så har dagen varit riktig härlig.. skolan var rätt soft och vädret helt underbart men har gått runt med ständig huvudvärk typ hela dagen så är nog därför jag är trött, först trodde jag det var för att jag inte druckigt tillräckligt med vatten men kom på att jag måste ha börjat med att ligga och bita ihop käkarna på natten igen, Pust!! Har redan en bettskena men biter så hårt så jag får världens huvudvärk ibland.. Aja så kan det vara(lite svårt att inte vara på bra humör en solig dag XD) haha :P

Tänkte vara hemma och ta det lungt ikväll, vissa skulle åka och grilla och sånt på stranden men jag orkar inte det plus att det inte riktigt är min" Cup of tea" när det är valborg och hela stranden är full med folk och alla kanske inte är sådär jätte roliga framåt kvällen. Men en solig sommarkväll är det ju helt underbart då det inte är en massa folk och bara de närmaste kompisarna :)

Imorn blir det nog till att vara med Linda och kanske Frida(?), får se.. De blir väl till att sola först och främst och hoppa studsmatta och lite annat sommrigt ;) En smoothie eller två hade inte heller varit helt fel! Nästa vecka så har mamma bokar klipp och slingtid för oss ochså , härligt att bli sommarfräch även i håret, som sen blir ännu snyggare av solen nu på sommaren =)

Hej så länge =)



Jag bjuder på denna lilla bilden =) hihi

Rubriken(text från Demi Lovatos låt La La Land)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0