Lite om mig ..

Sommarlovet är nu mindre än en vecka bort och sommarvädret är redan här. Härligt säger jag bara !! Själv ska jag och min familj åka på kryssning i början av sommaren och dagarna innan skolan startar igen ska vi ta en snabb tripp över till London i 2 dagar .Gissa om jag kommer att shoppa ;) 

Jag och min familj är ganska resetokiga av oss (speciellt min söta lilla mamma) så vi reser rätt mycket. Förra året så var vi i b la U.S.A och åkte runt i Los Angeles, San Francisco, Las Vegas och Hollywood m.m.(den ,enligt mej, bästa resan jag varit med om).

Annars mer än att resa så gillar jag att vara med kompisar, sola och bada ( på sommarn), träna cheerleading och självklart att shoppa och läsa skvaller =)

Så nu vet ni lite mer om mig och hur mitt liv ser ut ;) Hoppas att ni får en härlig sommar ochså ;P 
        
Hus vi hyrde i Florida    Hus vi hyrde i californien  (klicka på bilderna för att förstora dom)

Kram / Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0