Dagen =)

Heej Hopp..

Nu har jag typ packat ner det mesta och jag måste säga att jag är rätt stolt över min packning, jag har fått ner det mesta och ändå så väger den inte extremt mycket ;) Haha

Idag blir det nog träning iallafall eftersom det inte regnar..så ska snart sätta på mig kläderna och rosetten och åka ner till busstationen och ta bussen till Göteborg med Linda ;) Man skulle ju kunna tro att det blir rätt långtråkigt att åka buss+spårvagn så länge men när man har med sig Linda så är det iallafall aldrig tyst och man får alltid några skrattanfall på vägen :P Frida gick ochså i cheerleading i början men slutade för att satsa ännu mera på handbollen, vilket hon är väldiiiiiiiigt duktig på , men vilket va lite synd för oss ändå eftersom alla vi tre har samma konstiga humor och hade haft väldigt kul tillsammans.. men men när Frida blir handbollsproffs så kommer jag och Linda stå vid sidan av planen och heja med vårat cheerlag (som då kommer vara bäst i världen förhoppningsvis) ;) haha

Aja hoppas ni ochså har en bra dag =)  

Ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0