Jennifer Aniston

Good Morning =)  Dom flesta av er har säkert precis gått upp men själv gick jag upp redan sju idag eftersom jag är med på mammas jobb. Just nu så tittar jag på vänner och är inne på en data men jag har faktiskt räknat ihop lite saker och sånt så jag har hjälp till lite :P

 På tal om serien vänner så kom jag att tänka på att Jennifer Aniston måste vara en av mina favoritskådespelare, jag menar rollen som Rachel i vänner passar hon perfekt som precis som hon gör i alla andra filmer hon varit med i ochså(inte för att jag sett alla filmer då men ändå).Helt enkelt en naturbegåvning på skådespel ;) Eller vad säger ni?

Skriver säkert mer senare idag. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0