Nya tillskott i garderoben

Hallå hallå :)

Gissar att de flesta sitter och kollar på fotboll nu, men inte jag inte.. Jag var precis nere och kikade bland mammas gamla kläder, fyndar alltid något roligt! Idag hittade jag bland annat en volang topp, volang klänning, shorts, jacka och lite andra små saker. Riktigt roligt att gå igenom och få lite nya ideer!





Problemet blir nu att få in det i garderoben, den är knökfull nu efter usa.. Men det löser dig alltid, borde kanske ta och kolla igenom och slänga det jag inte använder för jag är fullt medveten om att jag inte använder allt ,fast ne seperationsångesten kommer fram så fort mamma nämner det..

Jisses hittade en keps ochså, jag använder inte keps men jag kunde inte motstå den! Påminner mig om den som Emil hade i Emil i Lönneberga. Jag kommer säkert inte använda den speciellt ofta men rikitgt urgullig är den!



Ne nu blir det mat och lite röj i garderoben :) Ha de!


Update: Jösses haha gissar att de flesta hejar på Spanien.. för nu när de gjorde mål, hördes inte bara min pappa lyckliga tjut utan även alla grannarna runt omkring hördes ;P

Kommentarer
Postat av: linda

du får inte slänga kläder lilla du! släng det till mig! :D hihi, jättesöta saker!

2010-07-11 @ 22:48:28
URL: http://melikepurple.blogg.se/
Postat av: matilda

tack!:)

2010-07-12 @ 19:40:59
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0