Christmas

Heej på er.

Kom hem från torget för en stund sedan, har varit där  4 dagar i rad nu typ och jag hittar verkligen nästan ingenting(åker bara dit för att jag hoppas att jag ska hitta något XD hehe) tycker inte alls att denna mellandagsrean har varit speciellt bra men idag kom jag iallafall hem med en(till) jacka. Ska lägga upp de jag handlat dessa 4 dagar llite senare..

Nyår imorgon, skojsigt =) Någon som har ett nyårslöfte? Jag har ett som jag även hade detta året som inte riktigt lyckades..de betyder ju ochså att julafton var för en hel vecka sedan(tiden springer iväg)..Hoppas ni hade de bra på julafton ,jag hade de jätte bra iallafall och fick en massa bra saker. Bla en rosa ipod(hörlurar och rosa fodral till), en massa filmer och pengar(hsm boxen, hairspray,Björn Gustaffson filmen, mission impossible 2(vi körde presentleken där man ska slå en tärning och får ta ett paket och lite sånt och då fick jag den)) , smink, Mariah Caryes parfym+bodylotion, underställ och lite annat småttochgott =)Sedan fick hela familjen ochså biljetter till den första delfinalen i melodifestivalen( i scandinavium) =)

Vi köpte ochså en fin sten där de stog God Jul på torget idag som vi ska lägga på min kusins grav så ikväll ska vi nog till kyrkogården, annars ska jag nog inte göra så mycket mera idag. Igår var jag på en tidig nyårsfest hos en kompis vilket var jätte kul vi dansade, spelade spel, gjorde en lek och började titta på en film =)

 Min fina Ipod. En sak till att lägga till i min rosa samling =)

 Våran snygga gran. Mitt motto när de gäller att klä julgranen: Det kan aldrig bli för mycket! Haha

Nu ska jag ta lite kort på de som inhandlats. Kraam

23/12

Julafton imorgon =) Yeeey =) ..  men herregud va snabbt december går .. fast de känns inte som om de är december, skulle behövas liite snö för att få den där riktiga julkänslan... men men ikväll kommer det bli julkänsla eftersom vi kommer klä granen, så har vi gjort varje jul ändå sedan vi var små altså att klä granen dagen innan på kvällen(runt sju, åtta) innan julafton. Hur mysigt som helst!! I helgen och igår köpte jag klart alla julklapparna så nu är den stressen  över iallfall, men de är himla kul faktiskt att springa runt och leta efter rätt julklapp till vraje person och Linda har fått hänga med varje dag nu som smakråd ;P Haha igår var jag och Linda på Liseberg ochså. 

Där så åkte vi skridskor, tog en massa kort, åt våfflor och drack varm choklad och bara gick runt och kikade lite  och Linda spelade ganska mycket ochså då vi såg att typ alla(och då menar jag verkligen typ alla) gick runt med stora choklad vinster och sånt..vi hade inte lika mycket tur som dom kan jag ju säga.. men vi hade de mycket skojsigt.. tyvärr kunde inte lilla Frida hänga med men vi får hitta på något all tre någon annan dag..=)

Linda har skickat över en del bilder från igår på liseberg och från i sommras bl a  från bussen påväg till cheer camp.. shit va man var brun då jämfört med nu och man såg värsta liten ut även fast de bara var några månader sedan ;P hehe

Idag så ska jag förrutom klä granen, städa mitt rum och vila mig lite för jag är ganska(väldigt) förkyld och de känns ju lite sådär när det är julafton imorgon..just nu väntar jag på en film som brorsan skulle skicka till mig. My best friends girl eller något tror jag den hette.
 


Ha de... och God jul =)

Loooov



Just nu sitter jag o snackar med denna filuren..

Juuuulloooooooooooov =)


Jajemänsan nu har jag jullov =) eller aa fick de för några timmar sedan iochförsej men de är ju nu på kvällen man börjar märka det eftersom man slipper tänka på hur mycket klockan är och sånt :P Härliiigt..
Innan julavslutningen var jag snabbt nere på torget för att köpa något att ha på mig, det blev en guldig tunika =)

Nää nu ska jag titta på Bring it on: In it to win it =) Imorn blir de opera och sovaöverkväll med Frida och Linda =)

Kraam

Inget lätt val kan jag säga...




speciellt inte om man inte vet vad man vill bli heller!!

gymnasie ??

Tänkte bara slänga upp et snabtt inlägg om hur dagen sett ut såhär långt :P Idag var det våran sista hela riktiga skoldag innan jullovet så nu har vi bara imorgon  kvar, då vi bara går på första lektionen och sen städar och tittar på vollyboll(niorna mot lärarna :P) hehe jag ska på SYV samtal imorgon ochså vid tio..vet fortfarande inte vad jag vill gå är helt förvirrad.. aja får hoppas att det själper lite iallafall..Sen på torsdag har vi fått välja vad vi vill göra(typ pyssla och såna saker) på dagen och sen på kvällen har vi julavslutning =) Yeey äntligen!! :)

Nu ska jag sätta på Legally blonde och börja plocka iordning alla kläder i mitt rum.. hehe sen ska jag läsa igenom en massa gymnasiepapper och lite sånt så att jag inte är helt ute och cyklar imorgon när jag ska prata med syv..

Ha de =)

Veckan

Halloj =)

Lördag igen, veckorna innan jul går verkligen snabbt..speciellt när man inte har köpt en enda(!!!!!!!!) julklapp :S Jag börjar bli lite stressad kan jag säga.. ska hitta till:
mormor, morfar, farmor, farfar, mamma, pappa, brorsan, kusinen, morbror och hans fru, farbror och hans tjej, gammelmorfar..

Eller jo föresten jag har hittat till Frida och Linda..fast de gjorde jag för ganska många veckor sedan men har inte kunnat skriva om det för det skulle vara lite som en överraskning till typ en vecka innnan vi ska på det, så dom fick reda på det i torsdags(tror jag det var)..deras gissningar innan dom visste vart vi skulle var att jag skulle ha en julmiddag(som mina föräldrar skulle laga) hemma hos mej eller att vi skulle till min mormor och  morfar.. hehe men själva presenten var att de fick biljetter till operan(till baletten Askungen) som vi tre ska gå på på fredag =) Mysiigt!

Annars i veckan så har jag:

Måndag: Skola, pluggat
Tisdags: skola, torget och försökte hitta julklappar(men kom hem med en tröja till mig själv ist), pluggat
Onsdags: skola, träning =)
Torsdags: skola(gick dock hem efter typ en halv timme, var bara där o gjorde ett prov för mådde inte så bra) , träning(eftersom jag inte mådde så bra så satt jag mest och tittade på) =)
Fredags: skola och sen på kvällen var cheerlaget var med på en basket match och hejade, dansade och byggde  det var suuuuper kul och vi var grymma =) =)
Idag: Lilla julafton..har de varje år då man träffar hela släkten på min mammas sida. Först ut och äta på resturang och sen på julconsert..
Söndag: Juluppvisning på cheerleadingen =)


Nu måste jag göra mig iordning! Sees

Bästisaaar =)

Heej. Borde egentligen sitta och plugga till ett SO prov som vi har imorgon men så gick jag in på min ena bästakompis blogg precis och fick se att hon hade gjort ettt mycket snyggt kollage med bilder från sommaren. Där alla andra var hur söta som helst medans jag gjorde mina lite skojsiga(men väldigt snygga ofcourse) miner XD haha Så då tänkte jag ochså göra ett litet kollage på bilder med mina två bästakompisar, hittade tyvärr bara söta bilder på dom(eftersom dom e såå gulliga) men men.. Här kommer dom, världens bästa kompisar! =)




Nu ska jag PLUGGA!! Kraaam


Skor

Äntligen freeedag =) Bästa dagen på hela veckan.. Men denna veckan har varit väldigt slapp och skön. Man har fått välja typ saker som Drama, musik, bild, slöjd, hemkunskap och no-lab m.m. Jag valde NO-lab och de var hur roligt som helst faktiskt, vi fick instruktioner vad vi skulle göra men man fick liksom välja och exprementera lite hur man ville =) Jätte kul, det mesta iallafall(typ allt förrutom när vi åkte till ett reningverk där de verkligen luktade skiiit)

Aja när jag kom hem idag så åkte mamma och jag till torget för att köpa ett par skor som jag hade sett igår när jag och Linda var på torget, men de blev ett par andra ännu snyggare ;P De är ganska höga, svarta och tyget är liksom lite veckat eller vad man ska säga..

Skorna kommer från wedins och kostar 419 kr


Slänger ochså upp en bild på en del av min outfit idag.

Nu ska vi snart käka =) Ha de!

RSS 2.0