Varsegod Elvira!

så Elvira, nu har jag äntligen pillat ihop detta! det finns lite småsaker och ändringar jag ska göra men jag orkar inte, t.ex: den grå linjen fick jag inte bort men ska göra allt jag kan!

Och jag kan ändra flera saker om du inte blev nöjd, t.ex med bilderna eller så, inga problem, säg bara till!(lovar att det inte gör något, det gör något om du inte säger till!!) haha!

Som sagt bara tillfälligt, ska ändra massa saker, men den blev ju endå ganska fin för att inte ha photoshop, haha!

Puss på dig världens bästa!

Kommentarer
Postat av: linda

just det ska ändra texten också.. En tjej som älskar att resa och ett stort intresse för mode ska det ju stå :D men fick inte plats med det men det går! :)



lova att säga till om det är något, bilderna är lätt att ändra det enda som är svårt är att få in det i bloggen, och få rätt storlek och så, men att ändra headern är inga problem!

2009-09-06 @ 01:05:41
URL: http://melikepurple.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

thihi visst var den? :D

2009-09-06 @ 14:36:24
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0