forever and always

Hello

Kom precis in har suttigt ute och pluggat franska och matte till på fredag men ska träna imorgon efter skolan så kommer troligen inte orka plugga imrogon så lika bra att jag gjorde klart det nu. Frida ringde ochså, jag hade ringt henne och pratat in ett fint meddelande på hennes mobil innan, hehe, så snackade en stund med henne..Usch vad jag saknar henne =/ Från att ha gått i samma klass i typ 10 år och sett varandra minst 5 gånger i veckan till att som nu gå på olika skolor och ses någon gång då och då. Tur att det finns telefoner nu för tiden annars vet jag inte vad jag hade gjort. Känns konstigt att inte kunna avsluta våra samtal med att säga "syns imorgon" eller sitta i matsalen på lunchen jag,frida och linda och prata om vad som hände i helgen och skratta åt allt och ingenting. Saknar rasterna då vi tre var tillsammans och kunde göra även den tråkigaste rasten till riktigt roliga. Men gissar att ju äldre man blir ju mer kommer det förändras och det är ju så livet är..Vi kommer fortfarande synas och ha våra "Frida,Linda,Elvira" dagar och ringa och prata om allt som hänt. Får se det positivt att nu kommer vi har så mycket nytt att berätta för varandra varje gång vi 3 träffas, hehe :) och det kommer fortfarande alltid vara vi tre! :) och får komma ihåg att även fast livet förändras så vet jag att Frida har det jätte bra på sin linje och sitt gymnasium och jag är så otroligt stolt över henne! Jag och Linda går fortfarande i samma klass och det känns väldigt tryggt att ha iallafall min ena bästis där! Så för att sammanfatta ihop mitt lite flummiga inlägg så vill jag bara säga att jag är väldigt stolt över dom och är otroligt lycklig att ha Frida och Linda som mina allra bästaste bästisar! :)


Jag, frida, Linda.. säger det allt för sällan men I love you guys! <3

Nu blir det mat, dusch och idol :P

Kommentarer
Postat av: linda binda

ja vi får äna ta och träffas alla tre på någon helg ganska så snart! saknar våra flummiga tider :))haha!

<3<3

2009-09-09 @ 18:35:30
URL: http://melikepurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0