rosetter,guldigt,gulligt=min stil

Nu har jag käkat en god middag med familjen och håller på att göra mig iordning för att gå på en tjejkväll vid sju ikväll. Tänkte för en gångs skull lägga upp va jag ska ha på mig, händer inte så ofta att jag lägger upp det nu för tiden men nu så :P


Jag ska ha på mig strumpbyxor ochså! Är ju inte 30 grader ute precis..men ska inte klaga det är sol iallafall :)

Är tillochmed så flitig så jag lägger upp lite bilder på olika assoccerarer och detaljer :P


Ha en mysig lördagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Dessie

Sv: Aha okej vad roligt ! Var i new york för något år sen och jag har varit i miami när jag var mindre, vi ska antagligen dit igen nu på höstlovet. Några shopping tips ? :)

2009-09-27 @ 17:15:36
URL: http://dess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0