RoseBud My cinderella storyscene

Kom precis hem efter att ha varit en sväng på torget :) Hittade en underbart söt kofta i en mariblå färg från märket RoseBud.

Ikväll ska familjen ocj jag åka till några kompisar och fira en sen födelsedag och äta god mat :) Men de är inte förrens lite senare ikväll så tills dess så ska jag hänga upp alla kläder i garderoben igen som på något sätt hamnade på min pall imorse..hehe jag som hade fixat så snyggt där inne igår.

Har inte så mycket att skriva känner jag :P Imorgon blir det träning med mamma på sportlife vilket ska bli väldigt härligt. Vi har även bokat pass där tisdag och torsdag och på måndag har Linda lovat att hänga med mig ut och springa(eller hur Linda? ;)) Tycker att det är väldigt skönt att få in lite träningsrutiner igen nu efter sommaren!




Min nya mysiga kofta :)



Kommentarer
Postat av: linda

japp måndag blir det springning :D om det inte spöregnar ^^

2009-09-05 @ 16:12:18
URL: http://melikepurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0