måndag

Hello :)

I have very sore muscles right now.. hehe efter ett hårt träningspass igår och ytterligare ett idag så börjar jag känna lite i benen måste jag säga. Får se hur det går imorgon när jag och mamma ska träna igen, men de blir nog braa :)

Annars idag har jag vart i skolan..surprise surprise. En ganska skön dag egentligen med bara 4 lektioner men blev allt ganska seg på slutet ändå. Imorgon är en ännu skönare dag då vi slutar 13.15 men vi har en stor håltimme mitt i allt vilket är lite segt. Hade hellre slutat 2 timmar tidigare än att ha två timmars håltimme mitt i men får väl se till att hitta på nåt kul där ochså. Kanske åker hem och tar det lite lungt :)

Efter skolan så fick jag med Linda på en spring tur efter lite om och men..hehe men de gick hur bra som helst ju =)

Nu när jag har kollat kläder för imorgon och läst igenom geografin som vi har tills imorgon så ska jag nog sätta mig och kolla på tv ett tag och käka och ta det lungt =)


Hörs!

Kommentarer
Postat av: linda

klart det gick bra att springa (a) haha! får väll säga att det var gaaaaaaanska skönt i slutet :)) men ännu skönare att vara henna och njuta av liivet ;D hahah!

2009-09-07 @ 21:04:29
URL: http://melikepurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0