Wanna feel the warm breeze, sleep under a palm tree..

Hello hello.

Nu ska jag snart sätta igång med att fixa min garderob då alla kläder just nu ligger på golvet och i sängen men tänkte skjuta upp det några minuter till..hehe. Kom hem för en stund sedan, var och kollade på min brorsa när han hade simtävling och träffade samtidigt Kajsa så hon var funkionär och tog tider =) Innan dess var jag och mamma på torget och shoppa lite blev bl.a ett par leggings med någon form av nitar på, lite coolare kläder än vad jag brukar ha men med någon gullig sak till blir det ju perfekto..och även lite annat smått och gott :) Annars så är mamma,pappa,farmor och farfar och kollar på nåt museeum eller något i några grottor(jag vet inte riktigt) men sen när de kommer hem så blir det middag.

Nä nu ska jag ta tag i garderoben.. Ha de braa!


San Diego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0