torsdag

Här har de inte varit överflöd med inlägg precis, hehe. Men förra veckan låg jag hemma hela veckan med feber och förylning, influensa kanske? vem vet men nu mår jag bättre iallafall och kan gå till skolan men är inte tillräckligt frisk för att te.x träna och så så det är trist..Konstigt det där, är typ aldrig sjuk(knock on wood) och om jag skulle vara det någon gång så är det för max tre dagar nu har jag legat utslagen en hel vecka. Jaja nu är jag mycket bättre iallafall vilket är bra då vi har ganska många prov i skolan som man måste förbereda sig för. Imorgon har vi matteprov så det ska jag plugga klart på idag och sen ska jag även försöka plugga på antingen samhäll eller geografi, får se vad det blir.

Slutade iallafall 12.40 idag så när jag kom hem kröp jag ner i sängen för att ta det lite lungt och se på The proposal, älskar den filmen. Såg den med Frida och Linda den 15 juni(på fidas födelsedag och kvällen innan jag åkte till usa) och alla tre tyckte filmen var super bra och rolig! The hills har ju dragit igång nu igen så kollade på det nya the hills och the city avsnitten igår, so much drama. Synd att Lauren Conrad inte är med längre dock, får se om serien kan överleva utan "frontfiguren".


Ser inte så mycket kanske men men såhär såg jag ut idag iallafall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0