Las vegas

Go kväll :)

Såg precis klart på idol, riktigt grym kväll måste jag säga. Kanske inte så konstigt att jag tycker det då jag är ett ganska stort fan av denna typ av musik och låtar. Kom ihåg när vi var i Las vegas, mycket av det är ju helt klart musiken! Wonderful! :) Favoriterna ikväll var nog Tove, Calle(brukar inte vara så stort fan av honom men ikväll var han riktigt bra) och Erik(såklart). Flamingo, hotellet vi bodde på, visades ochså i bild.

På tal om Usa så blir det en liten "usa-kväll" imorgon då vi ska ha middag, film och kortvisning med de vi åkte till usa med i sommras. Det blir mysigt de :)

Annars denna lov vecka har jag passat på att ta det lite lungt, shoppat, varit med kompisar och familjen, slingat och klippt mig och lite annat smått och gott. Grymt härlig vecka, borde ha såna här små lov veckor oftare! Right?

Nu ska jag vara lite social, ha de bra :)



Las vegas by day

Vattenfall som senare blir en vulkan. Only in Las vegas!

Las Vegas by night

Bilderna tagna av mig


Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

åh tack:D

2009-10-31 @ 11:47:20
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0