Finally :)

Nu har jag fixat klart, har gjort en del saker imellan så har ju inte fixat hela tiden hehe. Både smycken och kläder sorterades så nu ser det väldigt tjusigt ut..Fick islutet lyssna på nån hemsk hårdrock som brorsan och pappa spelade nerifrån när de spelade innebandy ;P

sorterade massa bälten, leggings/strumpbyxor) och sjalar i lådor..

Såhär fint gjorde jag i lådorna, tror dock att det inom en ganska snar framtid inte kommer ligga såhär ordentligt..

Min smyckehängare(smyckedocka?) till mina smycken är toppen, tyckte att det var tråkigt att gömma alla smycken i små askar istället för att visa upp dom Plus att det är mycket lättare att se vad jag har för smycken :)


Nu: popcorn,popcorn,popcorn...


Kommentarer
Postat av: Fridis

Mycket snyggt, mycket snyggt :D Du är så duktig!! Lov snart längtar.. miss youuu

2009-10-12 @ 20:28:34
Postat av: Elvira

Svarar min lilla Fridis: Tackar tackar =) Jaa loov snart och då ska du,jag och Linda träffas och mysa och vara bäst! =) Miss you more puss :)

2009-10-12 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0