22.45

Har man sett tredje inlägget på 2 dagar, inte dåligt för en sån som mig inte :) hehe Vi har just nu mammas kusin på besök och har ätit en god middag, kollat på idol och nu kollar de lite bilder. Idol var bra, blev dock ruskigt irriterad på att juryn valde Camilla som ett wildcard då jag inte tycker hon passar in i idol och ska hon stå på scen får det isåfall vara i melodifestivalen. Men har rätt många favoriter just nu Tove helt klart och Erik och Jan är nog de som ligger på topp just nu fast alla är ju otroligt duktiga :)

Annars har dagen varit bra. Gick lång dag idag och hade bl. a matteprov. Sen hade vi även håltimme då jag,Linda och Sara satte oss i biblioteket och skulle plugga men som sedan gick över till att vi började gap skratta så en person gick till en bibliotekari och sa till vilket ledde till att vi fick gå in i det extra tysta rummet i det tysta biblioteket, hehe men där satt vi mestadels helt själva så där hörde ingen oss iallafall :) Lite konstigt dock att personerna som sa till inte äns verkade plugga speciellt mycket då vi såg att de satt och spelade kort..hm vissa behöver tydligen mer koncenration för saker än andra..

Imorgon ska jag plus en del gamla klasskompisar mötas på cafe och ta det lungt och prata och njuta av att det är lördag. Sen ska pappa och brorsan åka och hämta upp en ny bil vi köpt då vi sålde våran ena bil för runt en vecka sedan. Så det låter som en härlig helg :)

Hjulning i sommras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0