nineteen days

Tjaa

Kom ut från duschen för 5 minuter sedan och har precis hoppat i min rosa pyjamas :) Tog en bastu ochså(säger man så?) och hade hårinpackning samtidigt som jag läste skvallertidningar i värmen.  Härligt! Lite skillnad från när vi var på stranden idag och skulle ha NO då det blåste något fruktansvärt. Vi skulle ta upp musslor, fiska krabbor och fisk, kolla växter och ha krabbrace..men det vi gjorde var typ söka skydd från blåsten, äta mackor och korv med bröd och lyssna på en av lärarnas konstiga(men skojiga) humor ;) Fick sluta fem i tolv istället för två ochså så det var ju härligt!

Imorn så skulle vi till stranden igen, men det ska regna så vi ska träffas i skolan och se om vi vill åka ner eller inte. Vill vi inte det så ska vi se på film och typ käka popcorn =) Imorn ska jag ochså skriva klart min skönlitterära svenska uppsats och skicka in den!

Igår så testade jag mina klänningar till middagen(som är om en vecka!!) och avslutningen..Skulle se om det var något som behövdes köpas till men tror det blir bra. Skulle ochså försöka bestämma mig för vilka skor jag ska ha. Väljer mellan 3 stycken men tror att jag har bestämt mig för de 2 jag ska ha..




Favvo frisyren just nu. :)

Nu ska jag kolla bloggar och vänta på att pappa ska komma hem. Han är och handlar och jag är sjukt sugen på smoooothies så ska göra en sådan när han kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0