Powernap =)

Jag somnade en stund efter jag kommit hem från torget(en powernap är en favorit på vardagarna, hehe) och så har jag, brorsan och mamma suttit i 1,5 tim och väntat på att jag och brorsan ska få våran andra spruta mot TBE..men nu har vi fått den iallafall även fast det tog lite tid, mamma satt och läste bok om Hawaii och upptäckte att det fanns en massa farliga maneter där..hehe och vi som ska bada och förhoppningsvis ta surfkurs, trevligt att träffa på en manet då..Fast man börjar antagligen på land och lär sig grunderna XD

Annars så har dagen varit bra(förrutom det där med klänningen då)..Åkte med brorsan, som tagit sitt körkort nu, till skolan =) Jag och Linda gjorde vårat sista NP i franska, det muntliga. Det gick bra tyckte jag, var rätt kul ändå :) Fick gå hem tidigare på gympan ochså, hela gruppen var ganska flummiga men det var väldiiigt kul =) haha.

Sprang vårruset med frida,linda,mamma och 2 av mammas kompisar ochså igår :) Gick skit bra! Vi var grymma allihopa! :)

Nu ska jag kolla bloggar.. Imorn blir det klippning/slingning =) Kraam


Brorsan la över denna bilden på min data precis :) Jag med brorsans porsche brillor, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0