19.44

Gaah, börjar bli väldigt trött på mitt svenska arbete. Litteratur historia, kan det bli tråkigare? Ska skriva om boken Stolthet och Fördom och svara på en massa frågor. Sheet asså! Har bestämt att idag(ikväll) ska det lir klart iallafall så jag kan lämna in det imorn och få det överstökat! Sen är det bara ett engelska arbete kvar som ska in och sen tror jag inte vi har eller får några mer denna sista veckan. :)

Idag var jag i staden ochså för att ha en liten avskedsfest med cheer laget eftersom jag, Linda och Eira ska sluta.. Åt tacos, såg på Sm och DM film och byggde :) Mysigt och ledsamt men kommer hälsa på ibland iallafall! :) Sen åkte vi hem och jag for till stranden med mamma och pappa. På tal om mamma så var det mors dag idag ochså :) Väckte brorsan vid tjugo över nio och gick in och gratta mamma. Hon fick en jätte söt väska från asos =)

Nu måste jag fortsätta med arbetet :O Farligt att sitta och jobba på datorn när man gör skolarbeten, väldigt lätt att man sätter sig och kollar musik, läser bloggar och skriver inlägg.. Hehe

Imorgon blir det träning på Sats med mammsen :)  Kraam!


Igår :) Om någon undarar varför altanen är blöt så var det för att den precis hade blivit tvättad ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0