för jag går snart ut nian..lalala

Tjoho

Här sitter jag i sängen med den rosa mjukisdressen på mig och myser medans regnet öser ner. Eller ja det är mest grått och regnar lite smått då och då men det lät ju lite mysigare att säga att det öser ner :P  Har precis ätit hamburgare med mamma och pappa, musigt! Vi sitter ute varje måltid nu när sommaren tekniskt sett har börjat.. Hehe men de är riktigt härligt även fast vädret är lite sådär eftersom vi har på infravärmen :) Annars idag så har jag och mamma varit och handlat lite saker, brukade ju träna på söndagarna förrut så nu när jag inte gör det så har jag plötsligt hela söndagen att göra någonting på..hehe men ska träna imorgon!

Annars ser denna veckan som kommer nu väldigt rolig och uppbokad ut men den är bara uppbokad med roliga saker så det är ju bra :) Det är bl.a träna, klasssak och åka vattenskidor och så ska jag ta en till spruta mot gardasil(mindre kul) sen på onsdag ska jag och mamma fixa våra naglar och på torsdag slutar vi och så blir det släktmiddag med paket ocg god mat(har det varje år när jag och brorsan tar examen) och sen så blir det att hänga med till mammas jobb på fredag :) Plus lite annat smått och gott =)
Sheet vi slutar nian på torsdag, det är ju gaalet! Kanske inte känns lika stort för vissa då man ser en massa studenter åka runt i sina snygga mössor och bilar och skrika(sjunga?) för fulla muggar:  För vi har tagit studenten för vi har tagit studenten för vi har tagit studeeenteen, fy f*n vad vi är bra... OM och OM igen! Haha Men jag ska bannemej sjunga: för jag har gått ut nian för jag har gått ut nian för jag har gått ut niiiiaaan fy f*n vad jag är bra på torsdag! Haha ;) Känns allt riktigt stort tycker jag! ;) Och grattis till alllla treor som tog studenten denna veckan :)

Ikväll så ska jag ta det lungt och förbereda mig för den roliga veckan som kommer nu =) Åh vad jag lääängtar! Kraam


Vi tre asså..vi är allt för bra vi tre =) A winning combination!
Simply the best!


Låttips:
Det enda jag lyssnar på just nu är typ Taylor Swifts låtar :) och är inte denna låten och speciellt musikvideon för gullig? hehe tycker musikvideon är jätte charmig och hur snygg är inte killen i den? =) Kolla in!
http://www.youtube.com/watch?v=5AHzIq_n-DQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0