looking for a cute hairstyle

Go kväll :)

Ska strax blåsa håret men tänkte vänta lite med det och skriva lite om min dag :) Var på stranden med klassen och badade(jag doppade mig bara upp till knäna!), spelade boll och beställde pizza m.m. Rikitgt mysigt! Sen när jag kom hem så åkte jag och mamma iväg för att jag skulle ta min andra gardasil spruta..hm va ska jag säga, blev illamående och lite snurrig..vilket jag aldrig(!) blir annars när jag tar sprutor. Har inte blivit det någon gång och har tagit rätt många sprutor nu under en kort tid men hon som tog sprutan var så seg så den jäkla nålen tog ju år på sig innnan den kom in helt i armen och sen spruta hon in så sakta att jag liksom kände när allt kom in. Disgusting! Så blev lite snurrig för en stund och fick ont i huvet, vilade en stund när jag kom hem så nu mår jag prima ballerina igen :) Back on track ;) hehe Så nu sitter jag här och har precis duschat och bastat och kollar frisyrer till avslutningen..

Imorgon så börjar jag 10.45. Hur härligt som helst :) Vi ska städa och duka och fixa i skolan eftersom vi slutar på torsdag. Sen ska jag och mamma iväg och fixa naglarna. Längtar! :)


Bild: google

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0