packning på hög nivå..

Tjaa tjaa

Här packas det för fullt. Har tagit en liten paus och åkte och handlade det sista inför resan med mamma och nu tänkte jag att det nog var tid för ett nytt blogginlägg..hehe :) Dagen har spenderats åt att packa,packa, vara med Frida och Linda och packa lite till =) Haha men jag älskar att packa så det är ju bara kul och att vara med sina bästa kompisar är ju inte helt fel det heller =) så dagen har hitills varit terrific!

I går så hade vi ett surprise 16 party för Frida hemma hos mig som  jag och Linda hade fixat. Frida visste ingenting även fast vi hade gjort lite tabbar, hehe så hon blev tottalt överraskad och glad :) Jag hade köpt ett armband som det stod "Laugh Love Live" på (tog tyvärr inget kort på det)

Imorgon blir det stan med Frida och Linda då det är Fridas riktiga födelsedag. Det blir shopping, mat på maccedonken och sen bjuder hon oss på bio, Mysiiigt! och en perfekt dag att ha tillsammans innan vi åker ifrån varandra i några veckor! Ska ochså lämna Dumle(min fågel) hos farmor och farfar och packa det sista. Fast jag hade tänkt "dygna" imorgon natt. Allstå vara uppe tills vi åker och så sover jag på flygplanet(förhoppningsvis). Så på natten blir det väl lite film, packning och maat. Att äta på natten är nog den bästa tiden på dygnet att käka tycker jag =) Nattuggla som jag är..

Får se om jag hinner blogag på dagen imorgon annars blir det på natten ;) hehe Kram så länge!


hotellet vi ska bo på i San diego =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0