har man vart kompisar länge så har man..

Haha har man varit kompisar länge så kan man gissa vad den andra bästisen gör över msn, precis som Frida gjorde när jag frågade om hon visste vad jag gjorde nu:
Elvira   säger:
 vet du vad jag gör?? 
Frida.. säger:
 hmm ja du kollar vad du ska ha på dig i morn och så har du börjat packa till usa resan och du driker smotihe

Jag drack smootie(!!), jag började fundera på vad jag ska ha på mig imorn och jag ska egentligen börja packa.. Hmm undra om min bästis Frida är synsk?

Jag just nu: Hmm undra om Frida är synsk?...

Min goa smoothie

Hehe fick en till bild från frida på de coolaste brudarna i stan ;) Påväg till middagen ;)

Tänkte ochså passa på att skriva att klänningen kommer från asos, skorna är mammas, jackan från kappahl(hade bara på mig den när jag åkte till middagen) och väskan ochså från kappahl..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0