Dagen =)

Hemma igen...har varit hemma en stund nu men har fixat lite saker. Dagen har varit faboulus! En dag med bästisarna kan inte bli annat än rätt  =) Vi shoppade(jag handlade en tunika), åt mat och såg på bio och hade det allmänt mysigt! Kommer sakna både Frida och Linda jätte mycket nu när jag åker iväg och sen åker frida iväg nästan precis när jag kommer hem.. men sen när hon kommer hem så har alla vi tre hela sommaren tillsammans med bad,shopping,filmkvällar och en massa andra roliga saker som bara vi tre kan hitta på =)

Nu resten av natten så ska jag packa, fixa i mitt rum och göra iordning mej inför en låång flygresa.. Vi åker hemifrån om ca 4 timmar och då ska allt vara packat och klart vilket det förhoppningsvis kommer vara. :) Skriver nog om någon timme igen ;) Heej så länge..


Bäst helt enkelt!!!!!! <3 och Grattis Frida på 16 årsdagen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0