surfproffset bloggar, höhö

well i'm home again. Har varit hemma i några dagar nu..känns väl inte överdrivet roligt direkt men har ju fortfarande lite resor kvar :) Plus att vi kan tänka tillbaka på den här underbara resan! Allting var verkligen underbart! Älskar människorna i usa alla är trevliga och säger sweetheart, darling, honey så fort man vill beställa på en resturang, de som jobbar i butikerna kommer fram till en direkt och berättar va de heter och säger att de bara är att fråga efter dem så fort man behöver hjälp, glada leenden och meningar som Hi, How are you? får man höra typ vart man än går av främmande människor, kan hålla på hur länge som helst ;P Hehe Hur underbart är inte det! Inga sverige fasoner där inte! höhö. Åh vad jag älskar usa! :) Tänkte sammanfatta new york i ett inlägg, hawaii i ett annat och tillsist californien i ett. Då ska ni få höra om shoppingen, hotellen,huset, surfingen, bad, solning, baseball och en masssa annat =) Det enda som kunde gått bättre var väl flygresorna. Det gick tillochmed så långt att vi höll på att missa hela hawaii resan. I cried my eyes out(som jag hörde en amerikan säga och de kan jag hålla med om den morgonen) men mer om det i ett annat inlägg. Det löste sig ju iallfall och bland alla de semestrarna vi varit på(och det är en del kan jag säga) så ligger den här verkligen uppe bland toppen!! Vet att jag skrivit det några gånger nu men det var verkligen en helt underbar resa <3

Annars idag så har jag varit på torget med mammsen och pappsen och kollat present till min morfar som ska ha kalas imorgon. Själv fyller jag år om 8 dagar så  ska ha släktkalas på lördag :) Sweeet 16, yeey =) Sen var jag och mamma ute och sprang ochså, riktigt härligt faktiskt! Ska försöka springa runt 2(minst) till 3 dagar i veckan nu i sommar. Känner verkligen hur mycket bättre jag mår när jag tränar regelbundet. :) Känner inte alls för att sova så nu ska jag ta och läsa lite bloggar, just nu läser jag personers bloggar som går på ett high school year i usa, bor i usa eller är au-pairer i usa ;) haha är jag besatt eller vad? ;P Vi hörs!


Bild från i lördags när jag och Linda satt i hamnen och åt glass i värmen. Bilder från new york,hawaii, californien får ni vänte med tills jag fixar ihop lite andra roliga inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0