Mitt rum =)

Nu sitter jag här vid mitt nya skrivbord och skriver..Mamma och pappa kom hem med en sittkudde(vet inte va man ska kalla det riktigt) en rosa såklart och ett skrivbord(som egentligen är ett sminkbord men jag tkr de ser ut som ett skrivbord) från ikea idag när de kom hem från jobbet =) Då satte jag och killarna igång och fixade sittkudden och sen gick jag och mamma på bordet och fixade det =) Frida kom ochså förbi och skulle hämta en sak och passade då ochså på att hjälpa till =) Tack så mycket allihopa =) Blev iallafall riktigt snyggt, är jätte nöjd :)


Sittkudden kommer från ikea och kostade ca 1400 kr :)

Bordet ochså från ikea och kostade ca 2000 kr :)

Så tjusigt så! =)

Hoppas ni har haft en bra dag ochså, hörs! =)

Kommentarer
Postat av: Linda K

Shit va snyggt :D



Grym blogg också btw ;)

2009-09-03 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0