Hello


Ligger just nu på en madrass på mitt golv i mitt rum =) hehe. Sängen är ihop plockad och en ny ska snart skickas efter(om jag bara kan bestämma mig vilken jag vill ha...). Jag började prata om det i lördags tror jag det var att jag ville ha en ny säng och fixa om lite i mitt rum(var inte speciellt längesedan vi gjorde om mitt rum men ni vet hur det är :P Hehe) och nu 2 dagar senare är sängen sold och inom ett par dagar skickas det efter en ny =) Woho! Här är det snabba puckar, det gillas! =) De kommer bli så tjusigt! Nu ska jag se på lite serier och imorgon blir det att hänga med till mammas jobb(äta upp deras andra halva bullelängd, smaskigt! höhö) och sen sportlife med mamma :)

Hörs.. Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0