Härlig vecka :)

Halloj

Kom precis upp från duschen, har varit ute och sprungit med mamma en bit. Jag vek av efter halva vägen dock för att stanna till hos Frida som kom hem idag =) yeeeey har saknat henne massor! =) Så pratade lite med henne(de händer mycket under en månad så man har en del att prata om, men hann inte prata så mycket så får prata imorgon då alla tre är där) och gav henne lite försenade presenter från landet på andra sidan atlanten(höhö) plus ett brev om en speciell dag :). Imorgon blir det en bästis dag då jag,Frida och Linda ska vara med varandra hela dagen =) Lääängtat som tusaan!

Annars så har dagen gått till åt att ta ner tavlor(jag har dock inte orkat hänga upp någon ny,hehe), solat(yes det har varit liiite sol), sprungit, shoppat lite över nätet(och ja någon dag ska jag lägga upp allt det jag shoppat i usa, hehe) och lite annat mysi pysi. Nu blir det till att kolla lite serier och bloggar :)

Den här gulliga klänningen kommer snart hem till mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0