Go kväll :)


Kom hem för typ 1,5 timme sedan från att ha haft en heldag med bästisarna =)  När jag fyllde år så bestämde jag mig för att vi skulle ha en dag som jag hade fixat ihop lite så först blev de lite shopping och sen bjöd jag dom på middag på resturangen Chez amis :) Söta som de var så hade de fixat en dag för mig när jag fyllde år förra veckan med shopping och bio inne i stan ochså men de visste ju inte jag så jag hann bjuda med dom på detta ochså :) Mycket trevlig dag måste jag säga! När vi stötte på mamma,hon visade oss vägen till resturangen, visade de sig att på de få minutrarna hon hade vart i stan hade även hon hunnit shoppa, hehe sådan mor sådan dotter ;) För mig blev det en tunika liknande sak från NK, en tunika från Chelsea och en bolero liknande kofta från Zara. Very nice!

och oj vad det är mysigt att umgås med mina små puttluttiga små vänner en hel dag, usch för att inte gå i samma klass längre! höhö. Imorgon blir det lite poolparty hos Frida, hoppas på att vädret är något bättre än idag då det har varit skyfall.. Hörs snart igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0