Au pair

Jag har typ suttigt hela dagen idag och läst på olika Au Pair bloggar..Altså såna som är Au Pair i någon familj och skriver om hur deras dagar sett ut och vad dom gör och sånt, faktiskt riktigt roligt att läsa. Själv tror jag inte att jag skulle klara att bara lämna allt som jag har i Sverige för ett år i U.S.A(hur mkt jag än älskar det) kanske flyttar dit när jag blir större ist ;) Haha men om jag skulle åka till usa som au pair så skulle jag helst vilja komma till Californien. Min mamma var au pair hos en familj som bodde på Long Island när hon var typ 20 så hon åkte ofta in till New york(bara att ta en tunnelbana så var hon där) och hennes familj där var väldigt bra, hon håller fortfarande kontakten med dom och när vi var i Florida för några år sedan så kom mamman i familjen ner till oss och hälsade på. De va jätte kul :)


 Här spelar vi lite kort tillsammans :P

Nu ska jag fortsätta att kolla runt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0