30/1

Har inte bloggat på länge men har inte haft någon insperation alls om vad jag ska blogga om. Men nu är det helg så nu händer det ju mer saker än vad det gör på vardagarna :)

Skolan  var väl helt okej idag, förrutom att vi hade matte prov och de kändes inte alls bra när jag lämnade in det. Jag hade pluggat hemma mycket igår men när man väl satt där idag så försvann typ allting och frågorna kändes inte alls som att det var såna man hade i matteboken. Men men jag gjorde mitt bästa och får helt enkelt se hur det går.

Nu ligger helgen framför en iallafall. Härligt, härligt! Idag väntar en kväll med familjen med korv och bröd(ovanligt, haha :)) och Let's dance..även fast min favorit Isabella åkte ut förra veckan så är ju te.x Morgan och Laila Bagge kvar och dom är ju riktigt bra båda två. Det som var kul med Isabella var att hon kändes ganska ny med dansen och då blir det ju ochså skojigare att se hur dom utvecklas och hon har verkligen potensial att kunna utvecklas snabbt bara hon vill det, den känslan har jag fått från vad jag har hört och läst om henne iallafall....Just därför var hon min favorit, men som sagt Morgan och Laila är ju ur bra båda två men det känns som att Laila har dansat lite väl mycket förrut, vilket jag tycker är lite tråkigt för då är hon ju bra varje vecka istället för att börja lite små galet och utvecklas mycket mera från vecka till vecka.

Annars i helgen så ska jag och mamma åka in till staden imorgon och shoppa lite och titta på musikalen Mary Poppins. Brorsan och pappa var nämligen på Samsung galan i torsdags(en friidrotts tävling) och då tänkte mamma ocj jag att vi ochså kunde hitta på något. Så imorgon blir det en riktigt mor och dotter dag =) Mysigt! På kvällen ska jag kanske till Mathilda ochså som skulle ha en myskväll eller vad man ska kalla det :)

Sen är det söndag igen och då är det träning :) Måste antagligen plugga då ochså för vi har 3 nationella prov framför oss nästa vecka. Hmm mindre kul!

Igår städade jag ochså i mitt rum och i min garderob..herregud alltså jag får inte plats med alla kläder i garderoben längre känner jag , måste verkligen göra en stor sortering om vad jag ska ha kvar och inte.. Lite shopping har de såklart ochså blivit under veckan men tror inte jag orkar lägga upp det ;) hehe

Har tittat igenom en massa gamla bilder från när vi var rätt små så nu kan ni förbereda er på att de blir en massa bilder i dom inlägg jag skiver ;) Hehe

 Här en sommar för ganska många år sedan. Jag styr farfars(han man ser i bild) båt :)

Kraam

Kommentarer
Postat av: Mathilda

så sött! =)

2009-01-30 @ 18:56:05
URL: http://mathildas.blogg.se/
Postat av: Linda

söt, aa himla bajsprov :) då kan jag ta dina snygga kläder :O haha om ni inte ska ge bort dom då (; i stället för att slänga :D haha

2009-01-31 @ 14:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0