inbakad fläta

Sitter just nu och tittar på Hur man blir av med en kille på tio dagar(fast nu är de reklam) Passar  på att ha på mig ansiktsmask nu ochså, kan behövas nu då min hy inte är jätte bra nu på vintern(plus att vi typ har världens goaste choklad hemma som jag går runt och äter och får ganska mycket finnar av  tror jag XD) hehe..

Tänkte fråga ochså om någon vet hur man gör en snygg inbakad fläta? För när jag gör en så blir den liksom inte inbakad..lite knepigt :P Ojj nu börjar filmen igen.

 <-- så ser min fläta ut..


Kommentarer
Postat av: Flätproffset...fe

Jag älskar den filmen :) Jo men det där ser ju ut som en bra inbakad fläta.

2009-01-02 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0