Torsdag

Hejsan

Här ligger jag och är genom förkyld..usch och fy..har tagit näsdroppar, läppsyl(har nare hela tiden) och läkerol(har inga halstabletter hemma så får försöka kväva mina hostattacker med läkerol). Hade Nationella prov idag i svenska då vi skulle skriva en uppsats om nattliv. Jag skrev om att vara mörkrädd..de gick väl ganska bra iallafall första delen men sen efter rasten så började min näsa rinna plus att jag fick något i ögat så där satt jag och snörvla och försökte få ut vad det nu var som va i mitt öga. Hmm mysigt! Stackars han som satt brevid mig som var tvungen att höra mitt snörvlande i typ 2 timmar. Jag var ochså tvungen att gå ut lite för att snyta mig och hosta, fick världens hostattack..haha tack för den! Jaja så kan det vara..Kände mig verkligen i form ;) Haha

Nu resten av dagen ska jag plugga lite(!!!!) franska och sen ska jag bara slappa och försöka bli av med min jäkla förkylning..vill inte vara sjuk tills på lördag för då ska vi först på melodifestivalen delfinal 1 och sen på kvällen ska vi till några kompisar till familjen  =) Skoj =)

Jag och broo(jag föröker vara lite cool och skriva broo ist för brorsa, haha nää jag ska nog sluta med det!) i sommras(jag gör en liten weird min haha)..vårat kryssningsfartyg i bakgrunden..åå va jag läntar tillbaka till kryssningen =)


Brorsan och jag för ganska(väldigt,hehe) längesedan. Men vi var söta redan påå den tiden =)

Imorn är det..FREDAG =)Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0