Dagen

Fredag igen :) Herregud veckorna bara rusar fram.. Slutade vid tjugo över två idag och då gick jag hem och hemma har jag än så länge käkat glass och varit inne på datan, hehe härligt! Mamma är på någon sorts modesak hos en kompis så ikväll blir det nog bara jag och pappsen som tittar på Let's dance. Brorsan är inte överförtjuts i det programet skulle jag tro ;)

Här är dagens outfit iallafall:



Den nya tröjan jag fick hem igår från Ellos och ett par jeans från Kappahl :)

Till det hade jag en inbakad fläta längst fram i håret, har blivit helt såld på flätor de senaste och har faktiskt lärt mig göra riktiga inbakade och inte såna utbakade som jag gjorde förrut =) Ock klippningen/slingningen som jag skrev om i ett annat inlägg får bli på frdag nästa vecka för vår frisör hade ingen tid denna veckan :)

Nu ska jag byta om till mina rosa mjukisar och käka! Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

fina bilder :) tagit dom själv eller gjorde maria det :P eller Leif eller Nicklas haha :)

2009-02-20 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0