Torsdag(höll på att skriva måndag)

Här uppdateras det ofta, eller hur? ;) hehe Kom hem från torget för typ en timme sedan. Var där med Frida och Linda och kikade i affärer och fikade. Gott!

Det har iallafall varit en ganska vanlig skoldag idag. Började 9.25 (jag gick till skolan så jag kom typ 9.26) och då satt alla med sina jackor inne i klassrummet. Jaha? tänkte jag, det var ju konstigt men det visade sig att vi skulle ha brandövning. Konstigt att de alltid lyckas pricka in det när det är som kallast, varför inte ha det när det är varm och skönt. Aja, sista lektionen hade vi idrott och då var det Frida som hade den. Riktig rolig och hon var jätte duktig! =)

Hittade ingenting på torget men när jag kom hem hade mamma varit och hämtat ut ett paket med en tröja till mig som var ur söt! :)

Och för er som undrar så snöar det fortfarande här och som de ser ut nu så verkar det inte sluta i första taget..hmm jjippi(not)!

Jaa.. lite allmän information om vad som pågår här blev det. hehe hörs!

bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0