Lista

Här kommer en litten lista, som jag egentligen inte har tid att göra men orkar inte flytta mig från sängen så gör den ändå ;) hehe

Dagens klädsel: Just nu jeans, grönt linne, cardigan. Ikväll: svarta jeans och en lite festligare topp :)
Dagens frisyr: Halvlockigt med en fläta i luggen
Dagens smink: Mascara
Dagens köp: Mamma köpte lite saker bla halsband till oss :)
Dagens låt: Ojoj jag byter låtar hela tiden men just nu Fields of gold med Robin Bengtsson(han sjöng den i idol)
Dagens vill ha: Sommar ,sommar och sol :)
Dagens saknad: Sommar och usa :)
Dagens mat: Än så länge har jag ätit fil och flingor med 3 liter socker och 2 bullar, haha =) Ikväll blir det en massa mat(dreglar, haha) =)
Dagens dricka: Mjölk, pärondryck och antagligen coca cola ikväll
Dagens kärlek: Coca colan ikväll =)
Dagens mående: Toppen of course =)
Dagens planer: Middag ikväll med familjen och vännerna =)


Nu ska jag göra mig iordning. So long ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0