Tjaa


Helgen snart över och en ny vecka är på ingång. Helgen har varit bra igår var jag och mamma och gick ett lopp i staden för att stödja bröstcaner fonden :) Det var mysigt att gå runt med mamma och prata men regnet öste ner våra 8 km vi gick men jag tyckte det var mysigt ändå! :) Sen idag så var jag och fikade med min kompis Andreas och träffade även på Mattias. Så där satt vi och snackade en stund, mycket trevligt =) Annars så ser min vecka ut såhär:

Måndag(imorn): Åka med bästisarna till min mormor och morfar och bada,prata,käka :)
Tisdag: In och träna på sportlife med mamma på hennes lunch och sen ska jag även försöka ta mig in till staden och kolla efter en ny locktång inför skolan :)
Onsdag: Ta det lite lungt, packa inför fredag och fixa inför skolan
Tosdag: Skolan börjar
Fredag: Tyskland
Lördag: Tyskland
Söndag: Tyksland

Så det ser ut att bli en riktigt kul vecka även fast skolan drar igång =) Ska bli väldigt scary men ändå lite kul. I'm excited! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0