Tjohoo


Fy bubblan vad jag är trött.. Ligger nerbäddad i sängen med mjukiskläder och med datorn i knät :) haha.. härligt att man kan göra de på en måndag, brukar ju ha hur mycket läxor som helst då men denna veckan är det ganska lungt.. Annars gick skolan bra idag..såg klart på filmen Oliver Twist och lite sånt, hade ganska tråkiga lektioner men om man har frida och Linda runt sig hela dagen så blir den ju himla kul ändå =)

I helgen så kom min mamma hem igen från Dubai och JA dom hade haft den något varmare än oss, runt 30 grader. Fuskiiiigt! Haha av mamma fick jag en tjock och otroligt mysig tröja och en liten gullig pärl plånbok(en såkallad sparkly wallet) hehe ;P jätte fina saker! =)

I torsdags var jag ochså på gymnasieinformation. Alla fick välja två linjer var som man skulle gå och titta på. Jag valde Samhäll och Diplomerad gymnasie ekonom... Tror att jag ska välja samhäll men då kommer ju problemet att jag inte vet om jag ska välja internationell, ekonomi eller samhäll samhäll. Ååh man blir bara såå förvirrad!!  På den diplomerad gymnasie ekonom så var jag typ helt själv, bara jag och SYV där..så jag satt där med han som skulle berätta för mig vad den linjen handlade om och SYV vilket var liite pinsamt.. hehe

I fredags så åt jag,pappa och brorsan väldiigt gott.. Först blev de pizza och senare(till idol) blev de ostbååågar och choklas =) så vi hade de väldigt mysigt :)



     
Tack mamma för de fina sakerna =)

Nu ska jag ner och duscha! Sees!

Kommentarer
Postat av: Linda

vilka fina saker tröjan ser riktigt mysig ut ;)

2008-11-19 @ 20:44:39
Postat av: Manda

va fina saker :)

2008-11-20 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0