Träning..

Halloj

Kom hem från cheer träningen för en stund sedan..När jag kom hem så såg jag att min söta lilla mamma hade köpt helt nya (blommiga) lakan till min säng och fixat bäddning o sånt ;) Gullig hon är =) 
Aja Idag var de sista träningen innan sommaruppehållet (har uppehåll hela juli).. tyckte själv att de gick väldigt bra och alla va jätte duktiga så nu känns det som att en hel månad kommer gå jätte trögt innan man får träffa alla och träna igen =/ .. Men men får väl försöka stå ut :P

Annars har jag inte gjort så mycket idag .. Tog bussen från torget klockan fyra och sen tränade vi i ungefär två och en halv timma =) 

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen bättra på mitt nagellack som sakta börjar försvinna från mina , nu ganska långa , naglar  :P

See you ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0