Dagen..

Hej svejs ;)

Idag slutade jag 13.15 i skolan så jag och min bästis Linda drog ner till torget för att shoppa lite och Linda passade ochså på att boka en tid hos frisören. Så efter en stunds shoppade kilade vi iväg på våra trötta shopping ben och satte oss i frisör stolen ( eller  iallafall Linda, själv satt jag en bit ifrån och kollade in alla nya snygga frisyrer).. men det blev iallafall en super fin och sommar fräsch frisyr på lilla Linda =) 

Egentligen skulle jag varit och tränat nu men träningen blev tyvärr inställd så istället så ska jag snart sätta mig och läsa min nya Frida tidning som kom idag och självklart lägga upp bilder på det jag shoppade ;P

Kramisar / Elvira                                                   

                                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0